شهید یوســف میــرزائـی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید یوســف میــرزائـی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید یوســف میــرزائـی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام یوسف میرزائی از شهدای دانش آموز شهرستان قائم شهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : محمد رضا
تاریخ تولد : 1345/03/11
تاریخ شهادت : 1361/07/29
محل تولد : قائم شهر
گلزار شهدای خطیرکلا قائم شهر
نحوه شهادت : اصابت ترکش مین
محل شهادت : مریوان
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

زندگی نامه شهید یوسف میرزایی

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ق.ظ

ایشان 9 ماه در سه مرحله به عنوان آرپی‌جی زن در منطقه‌‌های عملیّاتی دشت‌عبّاس و مریوان و فکّه حضور فعّال داشت می‌گفت اگر پاهایم را قطع کنند باز هم به جبهه می‌روم و جانم را فدای اسلام می‌کنم.

شهید میرزایی در دوران قبل از انقلاب در مسجد محل در زمینه‌های آموزش قرآن و مداحی با جوانان و نوجوانان فعالیّت می‌کرد و بعد از انقلاب نیز با جوانان در برپایی آموزش قرآن و نماز جماعت فعالیّت می‌کرد شهید عزیز در دبیرستان دانش آموزِ ممتاز شمرده می‌شد تا جایی که معلّمانش از رفتن وی به جبهه ممانعت می‌کردند.

ایشان در آخرین مرحله که به جبهه ‌رفت از تمام اقوام دور و نزدیک آمرزش طلبید و در تاریخ 28/7/1362 در عملیات والفجر 4 در مریوان به فیض شهادت نایل آمد و با خون خود درخت اسلام را آبیاری نمود و انقلاب اسلامی را بیمه کرد و به ملّت ایران
استقلال و عزّت بخشید..

 

۹۵/۰۵/۲۶ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی